Thursday 26 May 2016

fb

Muhamad Hafiz Sarbani Kalau x nak terima pandangan aku sudahlah x payah finah sesatkan orang sana sini...kau x sihat ke apa...???? Cuba bagi tau ...kau tak terima pandangan tu kau punya pasal...ramai lagi yg baca boleh memahami...apa yg aku nak sampaikan...ilmu ketuhanan bu...See more
LikeReply1 hr
Suchyar Makmur Raden pancawala orang yg tak graham itu karena dia baca yg tersurat yg tersirat dia tak faham dia cuma tau yg nyata yg gaib tak di fahami kl dia tau yg bergerak itu siapa yg diam itu siapa pula Baru dia reti
LikeReply57 mins
Hakikat Insan Kadang-kadang, hati ini terhibur juga dek melihat orang yang mengaku diri dia hebat, mengkaji sana sini, banding sana sini.. Tapi malangnya, semakin tinggi ilmu dia, semakin mendabik dada pula.. Inilah penyakit orang berilmu.. Mulalah nak ajak orang berdebat, konon dia sahaja yang betul.
LikeReply57 mins
Hakikat Insan Benar itu, saudara Suchyar Makmur.. Semoga Allah merahmati kamu. Amiin
LikeReply53 mins
Othman Draman

Write a reply...
Othman Draman buang sifat ke aku an. makin kongsi/kaji semakin jahil. mati dalam berguru bermurid ber tuntut
LikeReply40 mins
Hakikat Insan Benar itu, saudara Othman.. Apalah gunanya mendabik dada, Allah tak pandang pun dari mana kita menimba ilmu.. Tetapi berapa ikhlas kita belajar, dan niat kita lillahi taala.
LikeReply24 mins
Othman Draman

Write a reply...
Muhamad Hafiz Sarbani Kau ni mmg x sihat rupanyer...aku dah cakap itu hayalah pandangan aku...x yah siboklah nak menghina aku pasal kaji sana sini...aku tengok masalah hati kau sakit ni...lantak kau lah labu kalu mcm perangai islam kau....
LikeReply37 mins
Muhamad Hafiz Sarbani Suchyar Makmur apa kau nak cerita tersirat n tersurat...bagilah aku nak tengok...? Cam paham sangat kan...
LikeReply35 mins
Othman Draman teladani sifat ke tiada an dlm tukak agama utk mencari kebenaran.
LikeReply31 mins
Hakikat Insan Kesimpulan nya, tak payah la kita melayan saudaraMuhamad Hafiz Sarbani kita ini. Biarlah dia dengan dunia perbandingan israeliyyat dan greek kuno dia itu.
LikeReply21 mins
Suchyar Makmur Ilmu bkn untuk diperdebatkan tapi jika anda mempunyai kelebihan aku akan belajar karena saya manusia biasa Akan selalu kekurangan walau sampai nanti bila rohku terpisah dari jasat ku namun aku tetap kekurangan ilmu
LikeReply12 mins
Othman Draman moga hamba nya dlm limpahan rahmat&hidayah allah.amin
LikeReplyJust now

No comments:

Post a Comment