Thursday 26 May 2016

fb

Hakikat Insan Ingatkan saudara Muhamad Hafiz Sarbani nak berkongsi ilmu, rupa-rupanya sama sahaja dengan yang lain-lain. Datang komen sekadar nak hentam orang sana sini, tuduh orang ini sesat orang itu salah. Ye, memang saudara seorang sahaja yang betul, saudara seorang sahaja yang layak masuk syurga.. Tok Kenali, Hamzah Fansuri, Al-Hallaj, dan kami semua ke neraka.. Tahniah, saudara.
LikeReply27 mins
Muhamad Hafiz Sarbani Kau ni bodoh aku x tulis sesat pun...kau fitnah aku terang ni...hakikat insan...jgn besar kepala dlm group ni....klu x nak terima pandangan aku sudahlah x yah fitnah la bangsat...terang fitnah aku...
LikeReply125 mins
Hakikat Insan Astaghfirullah.. Tadi mengaku ahli makrifat, tapi gaya bahasa yang mencerminkan pekerti sebenar Tuan. Semoga Allah mengampunkan dosa Tuan Muhamad Hafiz Sarbani.
LikeReply21 mins
Muhamad Hafiz Sarbani Tok kenali ajar kau fitnah org suka2 ke ....??? Patut kau rasa malu guna nama ulamak tersohor nak fitnah org...
LikeReply121 mins
Othman Draman berhukum.berserah
LikeReply19 mins
Othman Draman menghukum.terserah
LikeReply18 mins
Hakikat Insan Sendiri komen, sendiri like.. Dan saya pun tak suruh saudara duduk bertenggek di page kami ini.. Maaf kami tak suka sesatkan orang sana sini macam Tuan. Tuan dipersilakan beredar dari page ini. Kami tak rugi apa-apa pun. Sesungguhnya hidayah milik Allah
LikeReply16 mins
Othman Draman

Write a reply...
Othman Draman barang siapa.segala nya allah yg empunya
LikeReply13 mins
Othman Draman

Write a comment...

No comments:

Post a Comment