Tuesday 15 September 2015

Hadiah


🍀🍃🍀🍃🍀🍃🍀🍃🍀
HABIB ALI ZAINAL ABIDIN AL-KAFF MOHON BANTUAN "EHSAN" DARI PARA SAHABAT DI MALAYSIA, BRUNEI, S'PORE (URGENT)
🍀🍃🍀🍃🍀🍃🍀🍃🍀

No Acc : 7068234802
Bank Syariah Mandiri Cikupa
Atas Nama : (Ali zainal Abidin Alkaff)

Bismillah - buat para sahabat yang berminat berinfak seringgit dua demi pahala yang berpanjangan hingga kiamat (*derma utk survival ilmu aqidah ASWJ nusantara)  jemput dengar audio di atas dari habib, habib Ali sedang minta derma ensan seiklas mungkin (urgent) dari kalian - Panggilan Saham "Kubur" Telah Sampai ..

Derma lah seiklasnya walaupun 10 ringgit, derma yg 'iklas' walaupun seringgit, di sisi Allah sama seperti derma sejuta ringgit (Allah tidak memandang nilai tetapi iklas di hati si penderma) ... derma utk fissabillillah buat 'survival' aqidah ASWJ buat umat masa hadapan (agar tidak di sesatkan wahabi), derma bagi mengekang pengaruh wahabi dan syiah di nusantara  ... derma lah secara senyap ...

Dijemput dengan audio di atas bro bro dan sis semua.. selamat berjariah seiklasnya .. k terima kasih.
[13/09 9:15 pm]

Amanah pesanan yang mohon disampaikan dari
Sayyidil Habib Ali Zaenal Abidin Al-Kaff buat umat islam di m'sia, s'pore, brunei dll ..

Mohon setiap dari antum untuk download audio di atas  ini... Para Habib telah memberi kita banyak ilmu dan petunjuk jalan jalan "keselamatan" dan menyelamatkan kita dari pengaruh anasir kejahatan aqidah wahabiah dll..

Maka inilah masanya buat umat islam nusantara ini bagi membalas budi mereka dengan menghulurkan sedikit sumbangan iklas buat para habib (habait) dan guru gurunya yang telah berjuang "bermatian" menyebarkan ilmu Allah di sisi serta menegakkan aqidah ASWJ di nusantara ini.

Mereka meninggalkan ibu ayah dan anak isteri tercinta untuk menuntut ilmu berpuluh tahun di tanah Arab dan nusantara, lalu merantau pula ke malaysia, s'pore, brunei dll semata mata untuk menyebarkan 'syiar islam aqidah ASWJ, suatu pengorbanan yang sangat besar di bandingkan wang ringgit yang akan kita hulur buat mereka (buat habib Ali yang iklas ingin membantu gurunya walaupun tidak diminta).

Mudahan ada para sahabat yang "suci hatinya" dan "digerakkan hatinya" oleh Allah, agar sudi menghulurkan infak sumbangan yang semampunya buat para habib ini.

Niatkan ia sebagai "hadiah" tetapi bukan 'sedekah' atas sebab para ahlul bait diharamkan untuk menerima 'sedekah' ... wallahu'alam.

(SEKADAR MEMANJANGKAN PESANAN 'AKHIRAT')
MESEJ ASAL DARI GROUP MALAYSIA CINTA RASUL)

No Acc : 7068234802
Bank Syariah Mandiri Cikupa
(Ali zainal Abidin Alkaff)

No comments:

Post a Comment