Friday 28 April 2017

fb n

HIDUP KEMBALI = Reinkaransi
Tajuk yang paling kontraversi.....tp ada dlm al Quran.
Bagi mrk yg kata hidup kembali/semula adalah kepercayaan Hindu dn Budha krn mrk percaya shj apa kata ulamak tanpa mengkaji al Quran.
...Teruskan Membaca

SukaTunjukkan lagi reaksi
Komen
Komen
4 daripada 1,274
Nur Din Jgn fikir ulama semuanya betul....krn nabi saw dah sebut dlm aq ttng ahli kitab yg baru beroleh sebahagian shj dari aq.
SukaBalasan3 jamDisunting
Nur Din Sesiapa shj yg menafi yg haq sprt perkhabaran ttng Nur Muhammad dn hidup kembali mrk semuanya baru beroleh sebahagian shj dari aq.
SukaBalasan3 jamDisunting
Nur Din Beraninya mrk berkata bhw Nur Muhammad adalah suatu Concept dn pembohongan
SukaBalasan3 jam
Nur Din Ahli yg tdk tau ttng nur muhammad boleh lihat sendiri dalil2 ttng Muhammad rasulullah dlm post saya bertajuk Muhammad Rasulullah krn dlm post ini saya tunjukki semua dalil berkaitan muhammad rasulullah yg tdk merujuk,kpd nabi muhammad.
SukaBalasan3 jam
Md Said Salleh Dan (sungguh ngeri) sekiranya engkau melihat ketika orang-orang yang berdosa itu menundukkan kepalanya di hadapan Tuhan mereka (dalam keadaan malu dan hina, sambil merayu): "Wahai Tuhan kami, kami telah melihat dan mendengar dengan sejelas-jelasnya (akan segala yang kami ingkari dahulu); maka kembalikanlah kami ke dunia supaya kami mengerjakan amal-amal yang baik; sesungguhnya kami sekarang telah yakin".
(As-Sajdah 32:12) |
SukaBalasan1 jam

No comments:

Post a Comment