Saturday 29 July 2017

YOU AND ME

YOU AND ME
***** ***** *****
Between You and me..
Almost years of age...
Between Your heart and mine..
When they meet and combine...
The years stay vivid and pure..
The glass of a life crystal-clear...
***** ***** ******
The moment I first met You...
I threw away..
All my maps, all my property...
All my past, and past, and past..
I don't need them any more...
As I already reach my heaven..
And meet my only love...
***** ***** *****
When I said..
I love You...
I knew..
That I was creating a new chapter of book...
Where no one else could neither read...
Nor understand..
***** *****
But You~
Kau dan aku

***** ***** *****
Antara kau dan aku..
Hampir setahun usia...

Antara hati dan lombong..
Apabila mereka bertemu dan menggabungkan...

Bertahun-tahun tinggal berwarna dan murni..
Filem the kaca of a life crystal-clear...

***** ***** ******
Saat pertama kali aku jumpa kau...
Aku buang..

Semua peta saya, semua harta saya...
Semua masa lalu saya, dan lepas, dan lepas..

Saya tak perlukan mereka lagi...
Sbb aku dah sampai syurga aku..

Dan bertemu saya sahaja cinta...

***** ***** *****
Bila saya cakap..
I love you...
Saya tahu..

Bahawa saya telah mencipta satu bab baru buku...
Di mana tiada sesiapa pun boleh membaca...
Nor faham..

***** *****
Tapi awak ~

No comments:

Post a Comment