Monday 24 July 2017

PERINGATAN MESRA

PERINGATAN MESRA
Saya tidak memerlukan ramai followers..
Saya bukan gila like atau gila pujian;
Demi Allah, tidak sama sekali.
Yang saya inginkan, adalah mereka yang benar-benar berminat dengan ilmu hakikat dan juga ilmu makrifat..
Mereka yang benar-benar berminat untuk mengenali diri, dan yang benar-benar ingin mengenali tuhan..
Bukan sekadar islam pada nama dan sijil lahir saja, tetapi yang ingin memasuki islam secara keseluruhan..
Sekali lagi diulang.. dan diulang lagi..
Tiada paksaan di dalam beragama..
Yang tidak berminat..
Atau yang kurang setuju..
Atau yang menuduh saya sesat..
Daripada bertelagah dan juga berbalah..
Daripada bertikam lidah sumpah seranah..
Lebih baik unlike page ini..
Silakan unfollow saya..
Salam Damai dan Cinta
Salam Kasih dan Sayang

No comments:

Post a Comment