Thursday 26 August 2021

Berhati-hati ketika membeli-belah dalam talian, jangan tertipu seperti saya

 Berhati-hati ketika membeli-belah dalam talian, jangan tertipu seperti saya

😡
Tahun lalu suami saya melakukan perjalanan perniagaan ke Jepun dan membeli 2 Air Conditioner Mini Jepun untuk digunakan. La adalah penyelamat keluarga saya pada musim panas yang terik. Dengan reka bentuk khas, menggunakan teknologi paling maju di Jepun, kapasiti penyejukan kipas ini tidak kalah dengan penghawa dingin industri tetapi penggunaan tenaga hanya 1/3. Keluarga saya telah menggunakannya selama lebih dari 1 tahun dan masih berfungsi dengan baik. Tahun ini saya ingin membeli 2 lagi untuk ibu bapa saya, tetapi saya tidak dapat mencari kedai yang asli, jadi saya tertipu untuk membeli barang palsu. Mereka mengiklankannya sebagai produk Jepun, tetapi sebenarnya produk Cina 🤬
P/s: Saya secara langsung menghubungi bahagian perkhidmatan pelanggan dari pengeluar Penghawa Dingin Mini ini di Jepun dan mengetahui bahawa mereka mempunyai kedai yang terletak di Kuala Lumpur dan ini adalah laman web rasmi mereka: https://www.zukistore.online/mini.fan
Sekiranya anda ingin membeli produk asli maka pesanlah melalui laman web mereka. Mereka mengadakan promosi beli 1 mendapat 1 dan dapat habis terjual pada bila-bila masa.

No comments:

Post a Comment