Wednesday 31 May 2017

fb n komen

Suka
BalasanSemalam pada pukul 10.45 pagi
Hishamsol Jn Dan org kita kurang mengkaji itu sebab ia kena campak di tong sampah
Nur Din Masuk tong sampah pada kamu ttp jika isi pon tak dpt rasa hampeh...dn masuh neraka
Balasan
2
4 jam
Hishamsol Jn Adoh ini hari maaf tak dapat join sebab drpd pagi curi2 main fb sambil dengar anak2 murid membaca al quran nasib baik di tempat duduk saya ada meja kecil boleh lindung sikit sambil dengar anak murid leka curi 2 tekan fb mereka ingat aku tunduk kyusuk dengar tapi sambil dengar tangan dlm meja main fb ok sorry aku belum dpt masuk lagi sebab sibuk ada kelas mengajar al quran tengok2 juga takut anak murid perasan habis aku ok itu pun ada dah mula jeling aku ok aku stop dulu ok bye
Balasan3 jam
Hishamsol Jn Ok aku ada kelas mengajar al.quran ok bye nanti jumpa lagi ok bye
Nur Din Mengajar class al quran...patutlah
Balasan
2
4 jam
Senjata Fakih Sapa dapat menentukan kafir yg beramal soleh tu di Campak ke syurga atau neraka dia mmg hebat ler.....kikikiki
Hassan Bin Jusoh Tidak ada seorang manusia pun yang tahu tempat un tuk org kafir , kecual;i dari Allah sendiri ....lihatlah rujukan didalam al Quraan , sekiranya ada maka adalah jawapannya sekiranya tidak ada dalam al quraan menyebutnya , maka pembohonglah manusia itu
Senjata Fakih Tu lah heran aku selalu penyodol yg bagi hukuman pada org kafir....kikiki
Balasan
1
23 jam
Nur Din Yg buta mmng x tau
Balasan
2
4 jam
Nur Din Tak payah rujuk kitab orng makrifah yg kasyaf boleh nampk
Balasan
2
4 jamDisunting
Nur Din Orang kasyaf boleh nampak pakaian ghaib yg semua orng muslimin pakai
Balasan
3
4 jam
Nur Din Ada wajah haiwan dn ada yg bertandok
Balasan
3
4 jam
Nur Din Mrk inilah ahli neraka....tak payag rujuk aq
Balasan
3
4 jam
Nur Din Quran hidup tunjuk senuanya
Balasan
3
4 jam
Nur Din Orang buta manakan sama dgn yg celek ....ini ada dlm aq...yg buta inilah yg sondol sondalan di laman ini
Balasan
3
4 jam

No comments:

Post a Comment