Saturday 26 October 2019

faham keseluruhan


Ketika kita menghadap Allah, kita berkata, kuhadapkan wajahku kepada wajahmu,ternyata ada wajahnya.pasti boleh dilihat,ini bukti .
Comments
  • Ust Azmi Maksud yg komen tu di mna jua kamu hadap di situ ada nya wajah allah ..coba terang bg hbis bgaimna wajah allah yg kamu fhm .kami pon nk tahu juga .jgn ckp sja tampa ada bukti
  • tuhan yg esa
    OTHMANDRAMAN.BLOGSPOT.COM
    tuhan yg esa
    tuhan yg esa

    • Wahdatul Wujud Othman Draman ...angan2 lah sampai mati ....Allah dan malaikat berselawat ke atas nabi...fahami betul2 maksud selawat...dlm bahasa arab di sebut sollu bermaksud " sedang berselawat "....Allah sedang berselawat pd nabi yg mana...? selain nabi muhammad siapa lagi yg tersebut dlm selawat itu...? wa ala ali' muhammad..kamu telah berjumpa dgn ali' muhammad itu tapi kamu abaikan..beragama angan2 lebih seronok...tiada siapa boleh melarang kita untuk berbuat sesuka hati kerana Allah itu ghaib...!!!! tunggulah hari mati mu nanti...kamu akan mintak di kembalikan ke dunia kerana urusan agamamu harus selesai didunia....tak jumpa Allah kat dunia camana nak jumpa di akhirat....?
    • myherb2u
      OTHMANDRAMAN.BLOGSPOT.COM
      myherb2u
      myherb2u

No comments:

Post a Comment