Sunday 21 January 2018

AKU TETAPLAH AKU KAMU TETAPLAH KAMU

AKU TETAPLAH AKU
KAMU TETAPLAH KAMU
Dalam tidak sedar, banyak juga iblis, syaitan, dajjal, jin tanah, langsuir, hantu raya, manusia berkepala anjing, dan juga golongan fekah yang mengikuti perjalanan page ini.
Bila ada yang tidak bersetuju, maka ditanya oleh mereka akan segala mak nenek soalan, konon untuk belajar, tapi sebenarnya hanya untuk dijadikan bahan perdebatan.
Bagaimana hendak berbincang, jika dalam kepala sudah penuh dengan segala macam hukum hakam seperti haram, makruh, syubhah, sesat, dan yang sewaktu dengannya.
Dulu aku masih berusaha untuk menjaga adab sopan dan juga tatasusila ketika berbicara, kerana aku masih menganggap golongan ini sebagai darah dagingku sendiri..
Tapi apakan daya;
Yang kaca tetaplah kaca...
Seribu tahun pun tetap kaca jua...
Manakan kaca kan menjadi permata...
Doaku buat kalian...
Semoga bahagia...
Amiin2

No comments:

Post a Comment