Thursday 31 August 2017

ilmu tangkal

Orang perempuan kalau tak nak laki makan luar ni saya nak ajar ilmu tangkal lan kunyit.
Bismillahirahmanirrahim
Takah kunyit,tauladan kunyit,
Karang tumbuh di kuala.
Daun segertang daun keranji,
Sab masuk lubang buluh,
Bagai digertang bagai dikunci,
Aku memakai pengasih dalam tubuh,
Cekur jantan cekur betina,
Tanam dalam kota,
Sorang jantan sorang betina,
Aku memakai dia tujuh rasa,
Banyak rasa dirasa tak sama aku seorang,
Tebing tinggi tanah liat bagai kuntum bunga melor,
Bagai budak baru jadi ,
Hangat bara tempurung sempit lubang jarum,
Banyak orang bersanggul aku seorang bersapu tangan,
Berkat doa laa ilahailallah muhammadar rasulullah.
Baca pada air perahan ibu kunyit bercampur lengkuas muda ,baca tiup dan minum sambil kemut kacip faraj umpama kita sedang kemut rapat zakar lelaki amalkan dua kali seminggu ,in sha Allah suami liar jadi jinak. Orang lelaki bukan semua kes guna guna kekadang barang kita tu dah longgar sejuk tak ada nikmat,so mana yang nak amal saya ijazahkan ilmu itu kerana Allah. Untuk punden tak menjadi ye maaf just wanita tulin.

No comments:

Post a Comment