Wednesday 1 September 2021

pe room pak

 Tiga orang pemuda generasi ZZZ sedang dok sembang politik pada tahun 3055.

Pemuda A : " Hangpa tahu tak, bapak aku dulu kerja dia adalah Rompak Bank. Bapak hang B ? "
Pemuda B : " Bapak aku lagi hebat!"
Pemuda A dan Pemuda ت : " Awat B?
Pemuda B : " Bapak aku dulu pi Rompak Gomen!" . Ok, la ni kami nak dengaq dari hang pulak ت. "
"Bapak hang nampak alim mesti dia tak main main rompak rompak ni kan A ? Dia kerja apa dulu ت ? "
Pemuda. ت : " Hang betui B. Bapak aku tak Rompak Gomen mcm bapak hang B, walaupun dia partner bapak hang! "
Pemuda A dan B : " Wow, dia kerja apa dulu ت ? Habaq lah cepat. Kami tak sabaq nak tahu ni."
Pemuda ت : "Bapak aku tukang CARI DALIL untuk justify apa yang bapak B buat! "
Pemuda A dan B : " Wow, lejen. Bapak hang memang layak dipanggil Kepala Bapak lah ت !".
Dah habis!

No comments:

Post a Comment