Saturday 26 January 2019

fb k


Satu-satunya ayat dalam Bible yang menunjukkan bahawa Jesus pernah mengaku bahawa dia adalah Tuhan ialah pada ayat yang dikatakan yang terdapat di dalam Bible terbitan 1928 yang berbunyi;
.
“Yesus berkata kepadaku: "Hai gadis sungguh manis wajahmu, sungguh motok buah dadamu, bolehkah aku memegang buah dadamu sayang?", aku pun menjawab, "tidak boleh sebab aku masih perawan", lalu YESUS MARAH DAN BILANG KEPADAKU, "AKU ADALAH TUHAN, kamu perlu patuh kemauanku", aku pun mengalah dan membiarkan Yesus memegang buah dadaku yg montok” (matius 52-54).
.
Perlu diperhatikan, fokus utama ialah kata Jesus iaitu ‘AKU ADALAH TUHAN’, bukan yang lainnya.
Namun, kristianiti zaman sekarang tidak menerima ayat tersebut kerana mereka mengatakan bahawa ayat itu adalah palsu, sengaja direka-reka dan tidak wujud sama sekali.
Dan saya sendiri bersetuju bahawa ayat itu adalah palsu, sengaja direka-reka dan tidak wujud sama sekali kerana memang mustahil peribadi seperti Jesus berperangai seperti itu.
Oleh itu dapatlah juga disimpulkan bahawa KETUHANAN JESUS ADALAH PALSU, SENGAJA DIREKA-REKA DAN TIDAK WUJUD SAMA SEKALI.
Copy dari group sebelah 😂👌
Like
Comment
Comments

No comments:

Post a Comment