Friday 1 March 2019

fb l


❤️MARI MENARI-11❤️ .
"I was trying be a best Man
in everyway i know how.., but, Still....
‘keluhan hati ku ini, ku takut akan luka lagi’., Akhirnya itulah yang aku miliki, dilukai sebegitu teruk sekali.. 
.
Ku meratap ke langit, awan yang cerah berubah menjadi Gelap, dunia jadi sepi!, Aku yang tesiksa sebegini terasakan mati, namun celaka ini tetapi saja mengekori,
Madu yang ku beri akhirnya dibalas dengan racun yang amat berbisa. Menyusuk di hati.. kalbu pun merintih sedih dan pilu..
Setelah itu, rayu akal ku,
‘Agung kasih ku, manakah penyataan kamu?’
Kira nya Malang telah menentukan nasib ku sebegini, aku yang terpaksa bersetuju diatas yakin akan hulur tangan mu pasti segera berlaku buat jiwa ku.. masih saja menagih kepastian kasih dan cinta mu akan datang memancar ke wajah ku..”
“Katanya Aku Psycho!, susuli
hukumnya bahawa aku ini tersangat ego, kebebesan berkata yang melulu telah berjaya menikam jiwa ku...’
Namun setelah terbiar tanpa
ada apa yang dapat ku rasakan lagi selain waras yang disampuk tuduhan liar,
Aku cuba sekali lagi bangun,
“Wahai celaka yang bertempat di Sanubari,
Please do listen to me,
“You’re not gonna intimidate me any longer!, I’m entitled to my opinion, and from now on I will love myself at first!,
Yes!! I am the LOVE itself!..”
“So my dear Soul, please set your energy at ready, kita akan kembali MENARI dan terus menari walau sekalipun berentakkan irama sunyi dan sepi.. menari tetap menari...” ❤️🌹

No comments:

Post a Comment