Saturday 23 March 2019

fb l


❤️MARI MENARI-39❤️
“Ayuh bangun kau Kota London! ‘MENARILAH!’ Hayun segera langkah mu!, tapi asal jangan Joget!, asal jangan Zapin, Dan jangan juga apa saja yang membawa jiwa dan akal ku kembali ke arah sana..”🙏🏽🙏🏽
‘Menarilah Kota London!, menarilah hayun rentak ikut suka rasa mu, Menarilah!, dan ingat!!, Asal saja jangan seperti atur gaya tari yang telah pernah ku tahu...’🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
‘Jangan bawa lagi aku ke situ! Lembut manis lenggoknya nyata tersirat racun amat berbisa. Aku telah hampir putus talian nyawa, parah jiwa diracun Kelembutan lenggok tariannya’🙏🏽
🙏🏽‘Enough is enough..” 🙏🏽✌🏽
Sekarang cuba berdiri aku sekali lagi didepan pintu tari menari Mu’.., ‘Kaku langkah ku, buntu akal ku, Namun aku tetap saja memerhati dan cuba untuk terus berlaku berani seolah tidak pernah langsung dilukai..’🙏🏽
Ku bangun pasrah juga hadapi segalanya, selepas satu timbul pula lagi satu, ‘ujian demi ujian, aku tegapkan dada, sediakan diri, jalani ku jalani, lagi dan lagi .., ‘Look on every exit as being an entrance somewhere else...’🙏🏽
Percaya! Ku tetap saja percaya! Walau telah teruk di lukakan! Yakin! Ku tetap saja terus Yakin!
🙏🏽‘Allah ada dimana saja aku berada, 🙏🏽❤️🌹
.
Ku pejamkan mata, nafas ku hirupkan, ku hembuskan semula, mata kembali ku bukakan, ku pandang ke depan ke kanan dan ke kiri..
‘Hey London!!! Aku masih memiliki Hati!! And i will always stay steady!’❤️.
‘Yes indeed! what will be, surely
will be, Aku yakin didalam Nurani, walau sekali pun selepas aku mati di tanam lalu sepi.., “still!!, I do really believe!, Good things are still going to happen to Me!”😉!, 😍😘🥰
‘Dan Aku sangatlah amat merasa Happy dihentian fahaman yang serupa ini..” ❤️🌹✌🏽

No comments:

Post a Comment