Saturday 23 March 2019

fb k

Pandji Surya and 6 others commented on this.
Haikal Danish kenapa anda buka topik di tempat lain dan bukan disini 😊saya tak dapat berkomen disana kerana saya bukan ahli group sana. Memang saya suruh buka topik baru tapi tapi anda buka ditempat yang saya tidak dapat berkomen sama. Kenapa? Anda takut. Yang lain tolong CCTV k.... Kalau anda tak BODOH dan faham bahasa. Biarkan saya dan Haikal saja berborak kerana saya mahu tahu apa sebenarnya yang dia mahu dari ayat ini.
LikeShow More Reactions
Comment
Comments
Jai Komplod Ni budak longoi jgn layann. Bape kali aku seru anjing kristiang ni xmuncul gk . chaaa xbest la chaa lu buat begini. Kehx666 Nelson Nick
Manage
LikeShow More Reactions
Reply1h
Pandji Surya Emmmm... Coba tag frnd Nelson Nick tu dlm grop itu...
Manage
LikeShow More Reactions
Reply1h

No comments:

Post a Comment