Sunday 30 June 2019

duli asal perkataan peduli. baginda hanya gelaran bagi nabi
Comments
  • Carl Key Jack Dah tau kesesatan knapa hang ikut???
    Hhhhh!!!
  • Othman Draman ikutan pd yg tak guna akal utk berfikir
  • Carl Key Jack Yg huna akal sembah latta dan uzza....akal yg bersemadi di lutut kanan dan kiri..
    Hhhhh!!!
    Write a reply...
  • Othman Draman iblis dan jibril ada di akal bukan lutut
  • Carl Key Jack Aku tak tanya di mana letaknya iblis & jibril...
    Aku tanya hang sembah latta & uzza ka sembah jesus??
  • Othman Draman penyembahan adalah syirik
  • Carl Key Jack Aku tak tangmya syirik atau tidak...
    Kan aku tanya hang sembah latta & uzza atau sembah jesus?
  • Othman Draman segala gerakan makhluk adalah persembahannya
  • Carl Key Jack Aku xtanya sega gerakan makhluk...
    Yg aku tanya...hang sembah latta & uzza atau sembah jesus???
    Tu je....apa yg hang ckpkan tu semua dlm poket aku.Tak perlu ckp lg.
  • Othman Draman yg perlu cari dan kenal rukun iman
  • Carl Key Jack Hhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment