Monday 25 February 2019

fb d

Sebenarnya melayu di malaysia ini ramai masih lagi kafir hanya sedikit sahaja yang islam, ramai yang acah acah islam pun ada.
Mesti ada yang bertanya ya ke ?.
Baik sila renung ye, sudah berapa kali orang kafir menghina islam? , jawapnya dah banyak kali. Sudah berapa kali orang melayu yang mengangu islam bangkit?. Jawapnya hampir tiada. Berapa banyak pertubuhan dan persatuan orang melayu islam yang mengunakan slogan pertahankan islam yang bangkit bersama ahlinya?. Jawapannya paling banyak untuk isu terbaru ni adalah 500 orang itu pun depan balai polis.
Parti pas dan umno mana pergi yang mana tiap tiap kali kata nak pertahankan islam?. Semuanya senyap pengecut sembang je lebih, sebab mereka semua adalah munafiq guna nama islam hanya untuk kepentingan parti.
Jadi ini sebahagian dari penelitian dan kajian saya. Jadi ini menunjukan mejoriti orang melayu dan pertubuhan yang ada , hanya guna nama islam untuk bagi kepetingan pertubuhan dan parti sahaja, berani tunjuk lagak tunjuk berani berani berkokok sesama melayu sahaja, kerana mereka bukan islam . Jika mereka benar islam benar atas kalimah syahadah , sudah pasti mereka semua bangkit dengan aendiri tanpa atas nama parti atau pertubuhan. Kerana membela islam kewajipan setiap individu islam. Kerana setiap orang islam yang tidak bangkit bela islam di waktu islam dihina maka saat itu kamu mati, maka kamu mati dalam kafir dan neraka tempatmu .

No comments:

Post a Comment