Friday 29 January 2016

deliver

Assalamualaikum. Nak tanye la. Kepada peniaga-peniaga makanan, ada restoran ke, warong ke, jual dari rumah ke, jika saya offer DELIVER BOY untuk buat penghantaran produk anda di sekitar Shah Alam ni ada yang nak tak?
Gaji delivery boy tu saya yang bayar tiap bulan, ada order je budak saya gi hantar, 1 order sehari pun budak saya akan hantar, saya standby ramai runner
Saya charge la sikit, maksimum RM2 je dari jualan anda TAPI jika makanan yang harga di bawah RM20 saya charge 10% je dari harga makanan, contoh jika harga makanan RM10 saya charge seringgit je.
Dan yang paling best nya saya sediakan sistem dengan rekod yang teratur. Memudahkan peniaga nak ambil order, nak manage order, memang gerenti best la.
Jika ada yang minat boleh whatsapp saya 0192311900/ 013-3887678.
Ada special untuk 100 peniaga pertama yang mendaftar di Shah Alam ni.
Terima kasih ya tuan/puan.

No comments:

Post a Comment