Tuesday 12 August 2014

goji

INFO ..(BOLEH MINUM 1 SACHET TERUS ) tak pening ..
Formulasi adunan kopi terpilih dan diperkaya dengan Ekstrak Tongkat Ali, Guarana dan Maca Khusus untuk mengembalikan tenaga dalaman lelaki. Pastinya semua orang mesti cuba!!!
KELEBIHAN HERBA
Membantu Tambahkan Tenaga Untuk Lelaki
Membantu Meningkatkan Keupayaan Sexual
Membantu Mengurangkan Tekanan / Stres
Membantu Melancarkan Proses Metabolisma
Membantu Mengurangkan Kelesuan
Membantu Mengurangkan Sakit Sendi dan lain2
INFO HERBA UTAMA
Tongkat Ali
Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan penggalak seks ( aphrodisiac ). Secara tradisinya penggunaan tongkat ali dipercayai dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan. Antaranya termasuk pening kepala, luka-luka, kurap, disentri, bengkak, kelenjar, anti leukemia, antitumor,, antiviral, antifidan, insektisidal, antiamebik, antimalaria, dan antiradang.
Maca
Maca merupakan makanan bernutrisi yang berkhasiat tinggi dengan ciri-ciri perubatan. Masyarakat populasi tempatan telah menggunakan tumbuhan ini sejak beribu tahun. Sehingga ke hari ini, masyarakat Peru menggunakan Maca sebagai sumber tenaga sepertimana negara-negara lain di Amerika Utara, Amerika Selatan dan Eropah. Maca lebih dikenali sebagai “Peruvian Viagra” atau “Peruvian Ginseng” kerana ia membantu meransang libido (tenaga seksual) lelaki dan wanita. Walaubagaimanapun Maca mempunyai banyak khasiat lainnya. Maca merupakan 100% produk semulajadi yang tidak mempuyai kesan sampingan negatif.
Guarana
Guarana kaya dengan guaranin, asid amino, bahan galian, vitamin, karbohidrat, tannin dan theine. Semua ini membantu penyerapan oleh tisu badan dan pengawetan kemudaan. Ia sesuai bagi sesiapa sahaja, tanpa mengira jantina atau umur. Tambahan pula, ia mudah diserap oleh badan manusia dan dengan itu menjadi makanan kesihatan fungsian yang dapat bertindak pantas dan mempunyai kemujaraban yang mengagumkan. Ia mempunyai kesan diuretik dan hipotemia, baik bagi perut dan usus, selain dapat meningkatkan pencernaan, penyerapan nutrien dan keupayaan seks. Ia juga menggalakkan metabolisme organ badan dan memperbaiki tisu organ dalaman.Mencegah arteriosklerosis, menguatkan jantung, berkesan terhadap sakit kepala dan neuralgia.
CARA PENYEDIAAN
Minum selepas 1 Jam Makan
Masukan Kopi
ke dalam Cawan + Air Panas Mendidih kacau dan sedia

No comments:

Post a Comment