Tuesday 20 May 2014

kubur


Cerita seorang insan di dalam kubur...
1.Aku sedih melihat orang menangis melihat jasad ku mati
2.Aku dimandikan
3.Aku diangkat ke liang lahad untuk menuju ke tempat tinggalku hingga hari kiamat iaitu kubur
4.Aku dinasihati dulu
5.Aku disoal
6.Aku diseksa akibat dari diri ku dan anak2 ku
7.Sesekali aku kesunyian sambil menunggu untuk anak2 ku datang melawatku sambil membaca yasin untuk ku
8.Aku ingin selalu melihat wajah yang ku sayang daripada diseksa setiap saat roh ku masih ada
9.Aku terharu akan anak ku yang masih mengingatkan aku
10.Aku ingin dipercepatkan hari qiamat kerana aku sudah sakit menanggung derita di kubur
11.Jika aku diberi peluang untuk hidup sekali lagi...aku berjanji tidak akan membuat setitik dosa pun tapi semuanya telah terlambat..apa yang aku mahu adalah untuk insan membacakan yasin untuk aku untuk mengurangkan sakit diseksa ini...
‪#‎pringatan‬ untuk dr sndri dan sluruh umat islam#
Like ·  · 

No comments:

Post a Comment