Thursday 26 December 2019

fb n

Setelah aku bersendirian...baru aku menyedari siape diri mu.. Setelah ape yg tuhan tunjuk kan kpd ku..terlihat dan terbongkar siape sbnr nya diri mu atas prilaku mu sbnr...sebelum ini mata hati ku tertutup untuk mengatahui siape diri mu.. Tetapi bila tuhan membuka mata hati..aku terlihat siape diri mu sbnr...pembohongan dan penipuan malah fitnah yg kamu laku kan selame ini tuhan perlihat kn...sedang kn kamu mengatahui tntng kebenaran.. Tetapi prilaku kamu tetap melaku kan kemungkaran..suatu masa atas keizinan tuhan..aku akan berdepan dgn kamu...akan tiba lah masa nya nanti...di atas name tuhan.. Demi tuhan dan kerana tuhan..aku akan berdepan dgn kamu..untuk sekelian makhluk tuhan...atas ape yg telah kamu menzalimi..dan mengkhianati...

No comments:

Post a Comment