Saturday 27 February 2016

fremason

ROTH ANAK HARAM
Roth adalah gelaran kepada kanak-kanak hasil sumbang mahram atau “anak sumbang mahram”. *dlm bahasa klasik Eropah
Sepertimana yang kita ketahui, keturunan2 Namrud hari ini masih mengamalkan cara hidup Namrud iaitu kahwin sesama ahli keluarga utk kekalkan pertalian darah dan kuasa memerintah dunia bagi menjayakan konspirasi agung Al Masih Ad Dajjal.
Maka jelaslah disini bahawa Roth itu bermaksud “anak sumbang mahram”.
Namrud berkahwin dgn ibunya Semiramis... Patung Statue Of Liberty yg diagungkan Freemason adalah patung Semiramis.. Obor itu simbolik kononnya roh Namrud masih hidup..
======================================================================================================
RAHSIA PUTERI DIANA
Memandangkan salah satu peraturan Dajjal terhadap keluarga Rothschild ialah mesti mengahwini keturunan sendiri bagi mengekang kekayaan dan kekuasaan yg ada (cara hidup Namrud & Firaun), maka adik-beradik tiri Puteri Diana telah menjalinkan hubungan intim dgn ahli-ahli keluarga Rothschild sendiri.
Di mana Benjamin Rothschild mengahwini Kate Emma Rothschild (lahir 1982) pada 2003, Kate adalah kakak kepada James Amschel Victor Rothschild.
Adik kepada Benjamin iaitu Frank Zacharias Robin Goldsmith pula menjalinkan hubungan dengan Alice Rothschld, adik kepada Kate Emma Rothschild.
Manakala adik perempuan Benjamin iaitu Jemima Goldsmith telah memeluk Islam ketika berkahwin dengan bekas pemain kriket Pakistan, Imran Khan. Beliau sekarang adalah ahli politik di Pakistan dan Canselor bagi Universiti of Bradford di England.
Perkahwinan Imran dan Jemima agak kontroversi kerana ia melanggar adat agama Judais dan dikatakan Jemima bakal dibunuh kerana memeluk Islam.
Perkahwinan mereka melahirkan dua orang cahaya mata iaitu Sulaiman Isa Imran (lahir 1996) dan Kasim Imran (lahir 1999). Selepas bercerai dengan Jemima (mungkin atas desakan Rothschild), kedua-dua anak Imran tinggal bersama Jemima di London.
Keislaman Jemima Goldsmith juga dikatakan punca kepada kecenderungan Puteri Diana untuk memeluk Islam di saat-saat akhir kematiannya.
======================================================================================================
KEMATIAN PUTERI DIANA
Motif pembunuhan Diana bertujuan menghalang perkahwinan Diana & Dodi Fayed, bahawa dia berhasrat utk memeluk agama Islam, gosip mengatakan Diana telah hamil, dan dia akan melawat tanah suci Mekah.
Kematian mereka dilakukan oleh Queen Elizabeth, Rothschild, Perisikan Perancis, Keluarga Diraja British, Perisikan British MI5 atau MI6, CIA, Mossad, Freemason, atau IRA (Irish Republican Army)
Sejarah membuktikan bahawa Ratu Elizabeth adalah benih asli dari keturunan Fir'aun. Firaun adalah dari leluhur Namrud..
Video tentang Ratu Elizabeth adalah cicit Firaun:https://www.youtube.com/watch?v=JYn1Eup2wqM
======================================================================================================
DAJJAL ANAK SUMBANG MAHRAM
Rahsia penonjolan nama Samiri dalam Al-Quran sudah TERBONGKAR, Samiri adalah ad-Dajjal dan Dajjal adalah Samiri.
Cuma nama Dajjal adalah sebagai gelaran dan Samiri adalah nama sebenar.
Keluarga Dajjal berasal dari kampung bernama Samirah di Palestin. Kampung ini kemudian harinya menjadi pusat pemerintahan empayar Islam pada zaman Nabi Daud & Nabi Sulaiman a.s.
Kelahiran Dajjal bermula dari bagaimana benih ibu dan bapanya bercantum. Ibu bapa Dajjal adalah dari baka anak luar nikah yg lahir dari kesedudukan haram sesama mahram.
Mereka berdua juga penyembah patung lembu yg ketika itu agama berhala bagi bangsa Yahudi di Palestin sebelum kelahiran Nabi Musa. Ibu bapa Dajjal telah melakukan penyembahan dan berdoa kepada patung lembu mereka utk mendapatkan anak.
Setelah 30 tahun maka lahirlah seorang anak yang diberi nama Samiri. Nama itu diberi sempena nama kota Samirah tempat tinggal mereka.
Setelah mendengar tentang kehebatan Firaun, Samiri berhijrah ke Mesir dan melakukan onar kepada Nabi Musa a.s, dimana Samiri telah menghasut Bani Israel agar menyembah patung lembu..
======================================================================================================
SAMIRI MENYESATKAN BANI ISRAEL
Selepas zaman Nabi Ibrahim, ideologi kesesatan Namrud sekali lagi memuncak di zaman Nabi Musa. Dewa² Horus, Anubis dan berbagai lagi monumen kesinambungan Namrud menjadi inspirasi mereka yg seterusnya menjadi inspirasi Freemason bergenerasi lamanya.
Malah Samiri berkali-kali menebarkan 'fitnah' dan melakukan onar terhadap Nabi Musa hingga klimaks kepada peristiwa dia menyesatkan Bani Israel dgn menukarkan debu tanah menjadi lembu emas yg boleh berkata-kata dari sihirnya sewaktu Nabi Musa bermunajat di bukit Tursina.
Sehingga hari ini, Dewa² Horus, Anubis, patung2 Firaun,Semiramis dan berbagai lagi monumen kesinambungan Namrud diagung2kan oleh Freemason di serata dunia, termasuk di Malaysia..
di Genting Highland, Sunway Pyramid, ICT Shah Alam terdapat patung2 Firaun & Anubis..
Ianya dibina atas arahan keturunan2 Namrud hari ini..... Roth.....
Rothschild adalah Namrud moden yg mampu menguasai seluruh dunia dgn mencetuskan kemelesetan ekonomi, mencetuskan revolusi-revolusi dunia, perang-perang dunia, menubuhkan PBB, NATO, kawal media dan sebagainya.
==================================================================================================================================
SIAPAKAH 'MAKHLUK' DI BELAKANG KELUARGA ROTH???
Mengapa seluruh keluarga Rothschild ini bertungkus-lumus mencetuskan masalah dunia? Bagaimanakah ia boleh mampu menyerap masuk ke semua negara dunia yg dipenuhi dgn pelbagai bangsa ,agama dan budaya?
Ia bukanlah percaturan Roth sendiri ,ia adalah hasil rancangan Dajjal yg berada di belakang keluarga ini.
Dajjal adalah manusia yg bertanggungjawab ke atas segala gerak-geri ahli-ahli keluarga Rothschild dan perkara ini cuba ditutup oleh ahli-ahli sejarah dengan tidak memasukkan nama Rothschild di dalam setiap krisis dunia.
Bagaimana keluarga kecil ini bangkit dgn cepat, memiliki kekayaan yg melimpah ruah dan dalam masa yg sama memusnahkan negara-negara Islam serta membunuh jutaan umat Islam?
Manakala perkara yg lebih membingungkan para sejarawan ialah bagaimana Rothschild menyusun strategi ke seluruh dunia dalam masa yg singkat sedangkan pergerakannya terbatas ke beberapa negara Eropah sahaja?
Maka di sinilah kita mengesyaki ada 'orang belakang' yg membantunya dari segi penyebaran strategi dan orang belakang itu sudah pasti bukan calang-calang orang yg mampu melakukannya. Bagi menjelaskan lagi maksud, adalah lebih baik kita memahami dahulu susur-galur keturunan Rothschild yg sentiasa bersifat kontroversi.
Satu-satunya keluarga yg sentiasa dielakkan untuk diletakkan di dalam buku sejarah ialah keluarga Rothschild. Ini kerana, keluarga ini adalah keturunan yg bertanggung jawab ke atas semua masalah dunia sehingga ke hari ini .
Ringkasnya semua revolusi dan perang-perang yg berlaku di seluruh dunia 90 peratusnya berpunca dari percaturan ahli-ahli keluarga Rothschild.
======================================================================================================================
LOGO ILLUMINATI
Rothschild sengaja meletakkan simbol 'kerajaan dajjal' (Illuminati) pada wang 1 dollar Amerika.
Kenyataan Rasulullah SAW yg menyebut singgahsana syaitan merujuk kepada organisasi Illuminati yg mana logonya jelas menunjukkan imej 'sebuah unfinished piramid dgn puncaknya bermata satu'. Piramid tersebut pula dikelilingi oleh lautan Segitiga Bermuda.
"Sesungguhnya Iblis meletakkan singgahsananya di atas lautan dalam riwayat lain di atar air dan kemudian dia pun mengutus pasukannya. (HR. Muslim: 2813).

No comments:

Post a Comment