Friday 9 October 2020

ws

 Salam

Koko ok

Salam

Koko belum balik

Dah

Baru sampai shah alam

Koko bohong sama saya

Tetap berbohong dlm ketegasan selagi masih belum ada kejujuran keikhlasan

Dlm keadaan hubungan intim sanggup ambil bunyi panggilan dan tiada ingin kongsi tahu dan sembunyi skrin tatapan. Jika panggilan keluarga yg sentiasa berhubungan boleh ditangguh. Mungkin panggilan yg mungkin bawa kepada kecemburuan

Dari Pengalaman.Hubungi kenalan dijawab oleh pasangan yang lain. Maka terputuslah hubungan kenalan itu. Jika benar panggilan keluarga maka di tunjuk skrin yg menjadi tanda tanya

Jika masih terdetik kesangsian maka masih ada sedetik kebohongan. Maka balasan kebohongan juga di balas.

Ingat sekarang masa ketegasan untuk penilaian kejujuran

Simpanan kewangan untuk urusan besnis tetap dirahsia hanya untuk pengetahuan sendirian yang urus hutang melebihi pendapatan

Tiada rahsia lagi bila tatapan skrin phone dikongsi

Jika benar jujur. Ditinggal kedua nombor yg lama. Di perguna nombor baru dengan phone baru tanpa bayangan kenalan yg lalu di biar berlalu

Tapi hati masih terdetik ingin berpaut bila terjadi hubungan dingin yg perlu di hangat pada yg lain

Oh pasal nomor ok saya buang

Tiada paksaan dlm perlakuan yg kejadian yg sudah berlalu

Sudah saya buang ya

Kejadian berulangan tetap berlaku dan terjadi dlm penceritaan yg berlainan. Dari percakapan dan perbuatan manusia kita boleh membaca isi hati

Ok tq

Siapa yg bohong si.emang saya ada bohong iya

Jangan kaya gitu ya koko semua saya demi koko

Sedih saya koko masih tak percaya sama saya

Salam kemaafan jika ada salah persefahaman

Saya sedih dengan sikap koko

Masih aja tak percaya sama saya

Sekali lagi Salam kemaafan jika jika i buat kesilapan penulisan tanpa bicara

Kalo koko masih tak percaya sama saya dan masih aja sipat kaya gitu terus.koko tinggal kan aja saya

Saya capek tau tak koko semua ini

Kenangan ini tiada dilupakan sepanjang hidup

Saya sedih

Kesedihan boleh bawa pada kebahagiaan dlm perhubungan

Saya sedih liat koko tak percaya sama saya

I juga sedih dengan sifat i sendiri

Ok lebi baik saya pergi dari pada koko kaya gitu terus

Makasih ya

Koko

Kepergiaan bukan jln selesai

Selesai pd kezahiran namun kebatinan tetap akan kembali dlm perhubungan

Liat saja

Ini hari saya pergi saja

Bagi peluang sama2 kongsi jln selesai tetap seadanya

Sudah ya koko tak paya lagi jumpa sama saya

Saya sedih semua ini

Setiap temu dan pisah semua ujian dari azali lagi

ujian takdir buruk yg manusia tiada kemampuan utk imani

No comments:

Post a Comment