Sunday 4 October 2020

ws

 masa muda, jasa bakti di tuai.. bila tua di sisih dan hasilnya perlu di habiskan sebelum ajal hingga kekosongan supaya tidak di pertanggung jawab bukannya utk di warisi pd waris yg sudah senang dan punya kudrat dan ilmu utk mencarinya sendiri.. 

[3:35 AM, 10/5/2020] Od: penyampaian keilmuan kebenaran tetap di teruskan pada kaum wanita walau kurang sepenuhnya  kefahaman@hidayah.. di sebabkan keupayaan akal kurang di banding dengan nafsu iaitu nisbah 1:9.. sebaliknya pada lelaki.. sebab itu wanita tiada taraf nabi dan rasul.. hanya lelaki saja wajib cari petunjuk kebenaran.. pd wanita hanya perlu taat pd pasangannya saja sudah memadai walau pasangannya tiada dapat petunjuk..

[3:39 AM, 10/5/2020] Od: keilmuan kebenaran tiada istilah penghujung@penamat@klimak.. tiada kepuasan pd pendengar pd pencari kebenaran..jika dapat teringin nak lagi dan lagi juga berketerusan

[3:50 AM, 10/5/2020] Od: masa muda, jasa bakti di tuai.. bila tua di sisih dan hasilnya perlu di habiskan sebelum ajal hingga kekosongan supaya tidak di pertanggung jawab bukannya utk di warisi pd waris yg sudah senang dan punya kudrat dan ilmu utk mencarinya sendiri..

No comments:

Post a Comment