Wednesday 14 October 2020

ws

 Koko

Ya

Koko aman sudah di kol

Belum

Kol

Ok

6pm

Ok

salam

jika berdua perlu apa arahan, beritahu kami bersama alone dan koko siap sedia bantu samada urusan kesihatan untuk ambil ubatan janji keselamatan terjamin untuk kita ber4 bersama kongsi dalam tempohan rintangan samada musuh di dalam dan di luar

in sya illah moga lindungi oleh tuhan sekalian alam semester

tempoh lockdown.. keselamatan terjamin berada di rumah, bergerak dengan kereta alone @ kereta koko untuk urusan dan proses temujanji dengan studio shah alam

moga di permudah perancangan dan ketentuan ilahi dalam doa@permintaan kita bersama..

untuk pengetahuan.. pengurusan studio sudah berhubungan untuk proses seterusnya.. doa..

jika berjaya.. rahsia hanya kita ber4 saja yg tahu location

Buka pintu

Ok dah masuk shah buka

Keluar hantar barang customer yg semalam

Koko sudah ada belum

Bila ada nanti aman beritahu jam berapa nanti

Ok saya tdr dulu ya koko

Ok nak berteman tak

aman beritahu alone malam ini

Ok

yes

Mandih

Koko jangan lama2 ya

Ok

Koko

Ya

Kalo tak koko ambil batu dulu

Ok

Koko sudah sampai ke belum

Baru hantar barang

Otw jumpa aman

Ok syg jangan lama terus hati2 ya

Ok

Tunggu aman

Udah ke temu apa belum aman ya

Ok baru jumpa

Ok syg

Otw

Ok

Dah sampai

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=251775276173517&id=100040231395194&sfnsn=mo

https://fb.watch/16TNzdFrGy/

https://fb.watch/16TPR24iC6/

https://fb.watch/16T_ArIZcp/

Makasih ya. Koko.saya tak akan minta2 lagi

In sya illah

Koko juga tak paya kasih kita makan ok

In sya illah

Ok

In sya illah

Iya makasih

sama2 kasih sayang

segala selayak terima kasih hanya bagi tuhan dengan ucapan alhamdulillah

Saya pergi aja

pergi dan datang tiada bertempat

semua segala kenyataan di sini

Saya tak mau bikin koko susah

susah senang kongsi bersama

Saya juga sayang sama amel

semua ujian tahap iman

semua manusia 1 umat perlu saling kasih sayang

jadilah jiwa yg tenang

jasad akan ghaib dlm 2 alam

Makasih ya koko

sama2 saling makasih

Sedih saya

Pusing dengan semua ini

adam pd diri lelaki tetap usaha bimbing  hawa pd wanita

kebenaran pd pasangan adalah berdua

Koko semua saya sudah hapus kan.terus koko nak apa lagi

i juga keinginan sentiasa bersama jua

Ya sudah saya minta maaf kalo saya ada salah.

semua manusia berjasad tetap bersalah

Makasih ya koko sudah kasih kita makan

Ya sudah saya pergi saja

makan hanya pd jasad.. amalan sesama buat baik makanan batin

datang dan pergi dari kepada tuhan jua

salam kembali

No comments:

Post a Comment