Thursday 27 February 2020

lepat


Assalamualaikum Sahabat FB semua❤️,
"Kat sini tiap-tiap hari Selasa malam Rabu Aku dan ramai lagi pemuzik kat Kuala Lumpur ni akan berimpun (bukan untuk soal ilmu Agama atau apa-apa bab pengajian). Kami akan henjut habis habisan bertarung di Badminton courts!
Bertarung sambil bersenda gurau yang mendatangkanngelak ketawa sambil bersukan. Ceriakan akal dan jiwa. 'That is mean that's it!."
"Dengan bacaan kencing manis ku yang kadang turun kadang menyayup tinggi? Selain aku mengabil ubat kapsul dari berbagai jenis, Aku di nasihatkan agar bersukan, maka setiap Selasa malamnya Rabu, segenap Tubuh ku pasti dibasahi peluh. Dan jam satu pagi seperti biasa kami lepak kat Al Awwal Maju Restoran. Dan Aku akan ke kedai sebelah KK Mart untuk beli Shampoo Palmolive aloe vera.
Sebab kulit kepala berpeluh.. "
"Maka Aku akan bershampoo selama sejam dan proses pengeringan selama 2 jam.. It's okay, i do it lovingly anyway, just as i do love my own hair.."
"Ok semua Sahabat... kalau kita sedar kita tidak berambut panjang, maka janganlah kita main serkap jarang ja masuk komen kat ruang akaun FB orang yang ada panjang yang mananya tak sama dengan gaya rambut kita.. ๐Ÿ™๐Ÿฝ
Atau bila kita hanya sekadar kenali seseorang tu hanya di kawasan luar sahaja, janganlah pula kita buat statement atau beri komen macam kita biasa berdiri mandi didalam bilik mandi dengan orang itu sekali... bukankah bodoh bahalol namanya tu?.
Dan selepas tu mula pula nak hukum orang dengan isu Air sembahyang, sedangkan sembahyang kita sendiri pun tak pernah mendapat Khusyuk sekalipun.. tau tau senang saja nak bincang bab akidah orang lain.. What the 'F' is going on ey!? Apa jenis Manusia macam ni?" ๐Ÿ™๐Ÿฝ tapi kita layan dengan senyum sajalah.. tak sampai ke hati pun.
Saja ja sebab tadak apa yang nak aku post hari ni, sembang pi lah bab masalah sikap..
Dan lagi pun aku nak balik ke Germany dah.. dan sebelum itu insyaAllah aku akan sahare kat kalian gambaq FB haters aku dan wajah tuannya sekali dan isteri jua anak mereka..(dok kumpul ni) ini bukan apaaa, mungkin Allah Ta'ala nak bagi sedar kat depa juga, bahawa depa-depa ni sesungguhnya pun ada maruah dan air muka jugaa.. .." ✌๐Ÿฝ๐Ÿ™๐Ÿฝ❤️

No comments:

Post a Comment