Friday 25 March 2016

malay

Muhasabah kebangkitan penutup zaman.
SUSAH TIBA MASANYA BANGSA MELAYU INI BANGKIT GUNA PAKAI ANUGERAH ISTIMEWA YANG ALLAH SIMPAN DI ALAM MELAYU UNTUK BANGSA MELAYU BANGKIT MENJADI KETUA KHALIFAH PENUTUP ZAMAN..
Kami gilir gilirkan kaum untuk menjadi ketua mentadbir bumi agar mereka tahu mana yang adil dan mana yang zalim.
Di awal pembukaan zaman Allah digilir gilirkan kaum israil, untuk menjadi ketua khalifah umat manusia mentadbir bumi.
Di pertengahan zaman kaum quraisy Allah swt, muliakan dan di angkat menjadi ketua khalifah memperbaiki umat manusia mentadbir bumi, rasulullah muhammad habbibullah menyatakan hanya quraisy šahaja yang layak menjadi ketua.
Di penutup zaman, rasulullah muhammad habbibullah, telah memberi isyarat bahawa kebangkitan di akhir zaman dan pemimpinnya dari timur jauh iaitu Alam melayu, kaum melayu adalah gabungan dari israil dan quraisy, (kafilah dari bani Israel yang hilang yang terkecuali daripada bani Israel yang terkutuk menjadi kera yang hina) kaji sejarah betul2 agar kita tak di tipu oleh manusia manusia musyrik yang menukarkan sistem dari Allah dengan ideologi (agama palsu)
Israil kaum pilihan yang TERSURAT, di muliakan Allah untuk umat pembukaan zaman sebagai ketua khalifah mentadbir bumi.
Quraisy kaum pilihan yang TERSURAT di muliakan Allah untuk umat pertengahan zaman sebagai mentadbir bumi.
Melayu kaum pilihan yang TERSIRAT di muliakan Allah untuk umat penutup zaman sebagai ketua khalifah mentadbir bumi.
Lalu dengan apa Bangsa melayu ini Allah muliakan serta memertabatkan keistimewaan menjadi ketua khalifah????? Tiada lain melainkan dengan imam dan islam.
Maka dengan imam dan islam juga Bangsa melayu mesti bangkit memimpin umat melaksanakan amanah mentadbir bumi.
Bukan dengan ideologi demokrasime, sosiulisme, komunisme, dan apa2 ideologi yang merupakan andaian manusia musyrik yang kononnya mampu mentadbir atau mengurus hidup dan kehidupan manusia dengan baik, sehinggakan pejuang islam pun turut tertipu oleh ideologi musyrik ini, mereka guna pakai untuk menegakkan islam.
Padahal islam itu sehabis habis sempurna, untuk segala urusan di dunia dan Akhirat, daripada Allah swt yang maha sempurna, di bawa oleh sekalian nabi dan rasul sehabis habis sempurna di kalangan manusia.
Wahai Bangsaku yang Allah swt tanamkan rasa semangat di hati untuk melihat umat ini hidup harmoni aman damai serta makmur dan mendapat keampunan dari Allah..
Guna pakailah "islam" yang di kurniakan Allah untuk memuliakan dan memertabatkan Bangsa ini dan seluruh umat manusia mentadbir bumi penutup zaman dengan tertegak nya sistem khalifah.
Jalan dan laluan untuk mendaulatkan sistem khalifah ialah bermula dengan menyerahkan nusa Bangsa kpd tuan asal sebelum di jajah oleh bangsa penjajah secara total 100 % dengan sistemnya sekali, iaitu Raja berpelembagaan, tanpa guna pakai ideologi ciptaan manusia musyrik dari bangsa penjajah, ideologi itu adalah agama dajjal untuk mendajalkan umat manusia.
Sistem beraja adalah sistem azali yang Allah sertakan dengan mengutuskan manusia diberi amanah sebagai khalifah mentadbir bumi, ianya adalah sistem kekeluargaan bermula dari BAPA kita Adam dan di sempurnakan oleh Muhammad habbibullah.
Sistem beraja menjadikan raja sebagai ayah dalam keluarga baik jahat dia tetap ayah kita.
Sebab itu saya selalu buat kenyataan: sejahat jahat raja dia tetap menjadi tuan bangsa dan ketua agama.... sebaik baik pemimpin politik demokrasi dia boleh jual bangsa tukar agama atau samakan agama demi juga kuasa.
Rahsia kestabilan sistem beraja itu adalah kerana Allah sertakan perintah yang menjadi akta iaitu; taat Allah, taat rasul dn taat ulil amri di kalangan kamu (raja atau khalifah).
Oleh kerana sistem beraja atau khalifah merupakan sistem yang di iktikaf oleh Allah, maka negara atau kerajaan kerajaan nya, Allah bantu, jika anda ingin bukti lihat berunai Subhanallah.... cukup aman dan makmur.... adakah kerana Rajanya lebih baik dari pemimpin negara kita? Adakah Rakyat nya lebih baik dari rakyat Malaysia???
Hudud islam yang rajanya titah kan untuk di laksanakan di sana adakah hasil perjuangan pejuang2 islam di sana yang menggunakan ideologi demokrsi untuk menegakkan islam???
Tafakkurkan.... anda pasti akan dapat jawapan yang semua itu adalah disebabkan mereka guna pakai sistem yang di iktiraf oleh Allah untuk mentadbir negaranya.
Kerajaan yang rajanya zalim dan kafir sekalipun kerajaan nya tak boleh di guling, dan rajanya tak boleh di bunuh, kecuali rajanya turut serta di medan perang.
Musa di perintahkan menyeru nya dengan kata bahasa yang lemah lembut terhadap firaun...
Nabi Musa selain menyeru hanya di perintahkan Allah untuk membebaskan kaum yang beriman dan bani Israel yang teraniaya dizalimi firaun, dengan meninggalkan kerajaan firaun.
Urusan untuk berhadapan dan menghukum raja yang zalim dan kafir itu adalah urusan dan kerja Allah secara langsung dan mutlak... lihat Allah per lakukan terhadap firaun dalam peristiwa dengan Nabi Musa, lihat Allah per lakukan terhadap namrud dalam peristiwa Nabi Ibrahim...
Jadi urusan berdepan dengan raja bukan urusan manusia.... malah untuk menghukam raja pun terserah kepada akta perlembagaan yang telah ditetapkan.
Untuk menegakkan daulah sistem khalifah tak boleh melalui sistem ideologi demokrasime, sosiulisme, komunisme dan apa2 ideologi, tak boleh melalui jihad angkat senjata, bukan juga dengan mengguling kuasa, bukan dengan demonstrasi jalanan dan sebagainya ada kaedah watikah perlantikannya.. atau serahkan kembali kepada yang menjadi tuan nusa Bangsa....
Itulah satu2nya jalan dan laluan untuk mendaulatkan sistem khalifah... Untuk umat manusia memikul amanah sebagai khalifah mentadbir bumi.
Lebih lebih lagi untuk giliran bangsa penutup zaman untuk melaksanakan amanah sebagai ketua khalifah mentadbir bumi.... jika anda kaji maka anda akan dapati bangsa Melayu ini lah yang menjadi giliran penutup.. tapi dengan apa??? Tiada lain selain dari anugerah istimewa yang Allah berikan kepada bangsa Melayu ini. Iaitu dengan iman dan islam..
Allahuakbar 4x

No comments:

Post a Comment