Saturday 6 December 2014

pendapat isis


  • Khalid Hassan ·  Top Commenter · L&G Twintech Institute of Technology
    Kalau Hishammuddin Rais ni buat kajian tentang ISIS ni dia sendiri pergi ke Syria dan Iraq untuk melihat sendiri dan menemubual semua pihak yang terlibat dalam peperangan disana boleh jugak dipercayai tetapi yang pasti beliau tidak pergi ke sana untuk buat kajian dan temubual tetapi hanya buat kajian di Internet dan fakta di internet ni boleh kata 70% tidak boleh dipercayai jadi kesimpulannya kajian beliau tentang ISIS, perang di Iraq dan Syria ni boleh diragui kesahihannya. Kajian beliau ni lebih kepada teori konspirasi
    • Idin Dabet ·  Top Commenter · Distributor at Freelancer
      Khalid Hassan: Kalau kau bijak mengapa kau tak buat kajian tentang hal ISIS ni, pandai mengatakan kajian si Rais ni kelabu tetapi kau sendiri tak ada faktor untuk dijadikan hujah untuk menyakinkan atau mengiyakan apa yang kau sendiri cakap.itu betul. itu bermakna kau juga tidak boleh dipercayai. Kau sama juga kelabu asap.
    • Khalid Hassan ·  Top Commenter · L&G Twintech Institute of Technology
      Idin Dabet Aku tak kata aku bijak tapi kalau kajian yang dibuat berasakan FAKTA DARI INTERNE sebab aku yakin si Hishammuddin Rais ni tak pergi Syria dan Iraq tapi ambik dari blog dan portal berita aje jadi maklumat yang dia tulis ni adalah dari sumber second hand. Jangan sedap kata orang lain kelabu asap je bro. Aku memang tak berminat nak buat kajian tentang ISIS ni cuma bila baca tulisan dia ni lebih kurang aje dengan TEORI KONSPIRASI YANG BERSEPAH KAT INTERNET. Aku rasa kau ni mungkin pembaca tetap TUKAR TIUB BLOGSPOT dan penyokong sosialis marxis ideologi yang dipromosikan oleh Hishammuddin Rais ni. Aku rasa kau ni yang kelabu asap plus otak kelabujsebab kau macam tak faham apa yang aku tulis sebelum ni. Dah tu like diri sendiri pulak at least ada juga orang lain yang like aku.
  • Joharii Awang ·  Top Commenter
    ...Hisham ialah seorang terpelajar, dia graduan UM dan sarjana di barat...engkau ada ape/,telor je!
    • Andam Asion ·  Top Commenter
      gaya rumusan macam penyokong ISIS.......
      • Shob Shau ·  Top Commenter
        terlalu awal anda menilai...
        siapa x kenal HR...bapa sosialis malaysia...ISLAM bukan perjuangannya.
      • Jamal Jamal ·  Top Commenter · Ikm sg petani kedah
        Apabila Uncle Sam dan yahudi kata IS penganas maka semua sekutunya termasuk Malaysia akan cop IS sebagai pengganas juga.

    No comments:

    Post a Comment