Friday 24 November 2023

Info

 *JOKE of the day* 😁


1. Ketika hidupmu dalam kegelapan, Berdoalah kepada Tuhan dan mintalah Dia membebaskanmu dari kegelapan..... dan

Jika anda masih dalam kegelapan..Sila bayar bil Elektrik anda.


2. Apabila seorang lelaki membuka pintu keretanya untuk isterinya,

Anda boleh yakin tentang satu perkara;

Sama ada kereta baru atau isteri.


3. Apakah perbezaan antara tekanan, ketegangan dan panik?

Stress bila isteri mengandung,... Tension bila girlfriend mengandung.

Panik adalah apabila kedua-duanya mengandung.


4. Guru Tatabahasa: Adakah anda tahu kepentingan tempoh?

Kanak-kanak: Ya, sekali kakak saya kata dia terlepas satu, ibu saya pengsan, ayah mendapat serangan jantung

& pemandu kami lari...


5. Seorang budak lelaki bertanya kepada ayahnya: "Apakah perbezaan antara yakin dan sulit?

Ayah berkata: "Anda anak saya, saya yakin tentang itu. Rakan awak di sana, juga anak saya, itu sulit.


6. Seseorang bertanya kepada seorang lelaki tua : "Walaupun selepas 70 tahun, anda masih memanggil isteri anda Darling, Honey, Love." Apakah rahsianya?"

Lelaki tua: Saya terlupa namanya dan saya takut untuk bertanya kepadanya!


7. Seorang penjual buku yang menjalankan tinjauan pasaran bertanya kepada seorang wanita

“Buku manakah yang paling membantu anda dalam hidup anda?”

Wanita itu menjawab, "Buku cek suami saya!"


Ketawa adalah ubat terbaik untuk semua orang. Mempunyai hari yang indah!

No comments:

Post a Comment