Tuesday 24 June 2014

Dr sahabat utk sahabat-kahwin vs nafsu


Aku kawin kerana NAFSU KU!!, 

ya demi Allah!! Aku kawin
hanyalah semata mata
untuk menghalalkan kerja
Nafsu ku dan jua bertujuan memuaskan nikmat nafsu
berahi ku! 


Itu sahaja sebabnya
aku ini menjalankan
upacara nikah kawin
ke atas diri ku dgn
pasangan ku..,

"Hanyalah untuk Nafsu
ku dan nafsu pasangan
ku semata mata!!!"


Sebab...,
Kalau nak menjadi
jujur dan ikhlas,
betangung jawab ke
atas satu satu wanita,
Serasa ku, "Aku TIDAK 
perlu berkawin!!",

Kalau aku nak membuat
Seseorang wanita itu
merasa istimewa dan
bahagia di dalam jiwa
nya, kenapa perlu kawin?'

Tiada salah dalam islam
untuk selalu membuat
wanita tersenyum dan
bahagia..

Tak perlu kawin!
Jika hanya di keranakan
cinta!!, apa salahnya
jika saling menyinta?!.
Cuma ulamak fekah
sahaja yang telah
menyelewengkan
istilah cinta dan Kahwin!!

"FUCK THEM FOR THIS!!!"

Tak salah langsung
kalau sesama insan
menaruh rasa kasih,
tiada salah saling
menanam rasa cinta,
Kerna "CINTA BUKAN
BERERTI HARUS BERSATU"...

Cuma bila sama sama
telah di datangi perasaan
kasih sayang yg ada
bersulam rasa nafsu
berahi atau berkeinginan
untuk bersetubuh..
Dan bila sudah sama
sama rela, maka
Nikahkanlah mereka!!

Nabi Muhammad s.a.w,
pernah berkata,
"Nikahkanlah anak
lelaki mu bila telah
terpancut air mani
dari kemaluan nya..."

Aku 100% setuju dgn itu,...

Kerana selainnya 
hanyalah "Alasan bagi 
kecelakaan nafsu 
sendiri semata mata!!" 


Jadi di sini,
jika satu satu lelaki itu 
berkata, Aku berkawin 
bukan kerana Nafsu 
semata mata!!,
itu bererti,
"menanam tebu di 
tepi bibir!" Semata mata,

Itulah sebab nya terjadi
Banyak penceraian!
Kerana gagal membela
Apa yg pernah di perkata
Kan oleh kita terhadap kaum
Hawa... Cuma madah manis
Berbunga semata mata...

Apa salahnya berterus
Terang dengan tepat??!.,

"Tujuan aku menikah
dengan kamu, kerana
aku sayang dan cinta
pada mu, "And it is
also because i always
wanted to be able
making love with you
day and night!, and
i love 'to make love'
with you real soon!!"...

"Bagi ayat tepat terus!!
Kalau dia tak mahu,
itu bermakna
"tiada pertemuan" .. 
Tapi setidak tidaknya
awak tidak menipu
wanita itu

No comments:

Post a Comment